
Lördagen den 30 maj klockan 10:00 möts vi på parkeringen vid Stjärnorps slott. Därifrån ger vi oss ut på en fotovandring i den vackra Stjärnorpsravinen som ligger bakom slottet. Vandringen beräknas ta cirka 2 timmar.
Vi väntar upp till 15 minuter på de som anmält sig, men det är inget krav att ha anmält sig för att delta. Alexander har plats för 3 extra personer i sin bil, och det kan finnas fler som har lediga platser. Skriv gärna på discord om du behöver skjuts eller om du tänkt ta egen bil och har plats för fler.
